close
係咪比我個標題吸引左入黎呢,
不過我今次唔係講我同徐子珊嘅恩怨,
講真佢亦都唁值得我去花時間寫佢,
我要講嘅係佢代言的一隻product!
我係對事唔對人, 雖然我唔中意佢,
不過我亦都會好比心機去試真隻產品!

今次要試嘅就係Methode Swiss WHITENING CARE重點美白淡斑精華


產品簡介
Methode Swiss(瑞士蜜黛詩)WHITENING CARE重點美白淡斑精華,
藉由因對黑色素形成的突破性了解而誕生的三個配方的協同作用,
幫助消除頑固的色斑、調節黑色素生成、刺激細胞更生、保護肌膚免
受污染傷害……以顯著地亮肌,令面色均勻一致。


非常之唔環保的設計, 大大個盒, 但係支精華素好細支,
旁邊仲有好多空位, sigh!!! 點解咁浪費紙?? 依度唔知用左幾多樹皮呢???


product真身 15ml

原產地
瑞士

適合膚質
任何皮膚

成份
二氧化鈦:防曬
Alpha熊果素:美白


又係按壓式設計, 不過好難按,
由其是當我隻手有toner嘅時候,
真係非常難按出精華素,
次次都要我洗左手先得,
而按出黎的份量又次次不同,
有時太多, 有時又太少

使用方法
以指尖把小量精華塗在最顯眼的黑斑上。


按出黎的精華素感覺較像乳霜,
很厚實的感覺, 而且很難推開,

試用左10多日, 本身我皮膚黑所以沒有太多色斑,
只有少少的幾粒, 但膚色就有點不太均勻,
用了methode swiss之後, 色斑有稍微減淡了,
而且膚色的確有亮白了一點,
色斑並不是很容易可以完全減退,
我相信keep住搽去斑product一定會有幫助

另外, 我都發現如果搽在鼻樑, 同"拳"骨位,
可以令同面色亮白之餘, 塊面會好似打左光影咁,
輪廓都會出d架, 所以就算鼻樑無色斑我都會搽少少,
令個鼻好似望落高d!
你地都可以試下架!!!!

15ml好似好少, 不過其實每次的用量都不多,
所以可以用好耐, 計返條數其實真係好抵,
有色斑同膚色不均的朋友可以試下哦!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()