close

今日由獅子至同大定介紹一款身體防曬用品
Cyber Colors ~ Whitening UV Protector Spray
水漾美白防曬噴霧
SPF 50 PA+++

$119/150ml

產品簡介
觸感透薄清爽,能迅速被皮膚吸收,獨具冰涼效果,能在炎炎夏日為肌膚帶來即時涼快感覺,特別適合塗抹於身體肌膚上,達到美白、防曬、降温及補水的功效。

炎炎夏日, 除左面部需要防曬, 身體也不能忽略,
以前我都會使用防曬乳液, 但係搽左上身, 感覺好笠,
好焗, 好唔舒服, 而且一出汗就流白汗, 好肉酸!
不過近幾年, 有好幾個品牌都陸續推出防曬噴霧,
使用方便又免除了防曬乳液的缺點!
而今次我所試用的就是水漾美白防曬噴霧,

樽身很輕, 而且有我最喜愛的粉紅色樽蓋!


傳統的噴咀設計, 噴射能力不俗, 輕力一按已經能夠噴出防曬噴霧,
而噴霧粒子也很微細, 只要一按住噴咀, 除住身體需要防曬的地方移動,
就已經能夠均勻地噴滿全身, 不太會有不均勻的情況發生!
如果有見到某部份好像噴多了, 只需輕力推開就會變得自然了!

SPF50 PA+++ 足夠12小時防曬功效, 不過為左確保防曬功效持續,
通常我地會每2-3小時補一次!

內含矽膠成份, 可以防水防汗, 上一次我帶狗狗去游水,
就是用它了, 感覺不太會被水沖走防曬!

官網稱有冰涼成份, 可以舒緩日曬的肌膚,
可是我噴過後完全感覺不到冰涼, 是我皮膚沒感覺嗎?

用後感, 基本上防曬效果不錯, 只要KEEP住補噴,
就可以抵抗強烈的陽光, 也不怕流汗會減弱防曬的功效!
但冰涼感覺真的一般, 而且感覺很輕身, 150ML噴全身好像
不能用太多次, 我已經用過6次, 睇下仲可以用多幾多次先!!!!

產品是由莎莎facebook page提供
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()