close

其實依款甲都做左好耐
不過一直未有時間UPLOAD
等左咁耐
係時候比佢浦下頭啦!


今次就係用左依幾款甲油同工具
想知甲油色就留言問我啦


首先用黑色做底油, 最少搽2層
顏色先夠均勻同實淨


乾左之後, 就用粉紅色點上4點
甲面大嘅可以點多幾點,
又或者大點D, 不過, 一定要留返D空間,
唔好太密!


乾左後, 用白色畫花筆, 在粉紅色點上畫上花紋,
其實大約好似打圈咁, 不過唔好埋口, 咁就OK啦,
好似我幅圖咁! 有D缺口先似花瓣!


之後就係空間位點上綠色, 作用就好似葉子一樣,
令到圖案更突出, 構圖更豐富!!!


畫好左, 乾左之後, 記住搽返層TOP COAT, 咁就大功告成啦!
係咪好SHARP呢!!!

後記!
留左長髮3年, 終於說服到HONEY比我剪短,
於是我唔單止剪, 仲要染埋髮!
剪髮前:

太成熟啦, 頭髮又扁, 搞到我好似無咩頭髮咁
之前用泡泡染髮, 髮根已經生返出黎

剪髮後:



剪返D留海, 額頭感覺無咁高,
後生D, 青春D, 哈哈, 仲有D口靚模FEEL!!!
原本想再染勁D架, 不過要返工無辦法啦!
真實睇D顏色都幾出架!

今次依個頭係返大陸搞架!
去我同HONEY去開嗰間, 質素唔錯架!
價錢??? 比大家估下啦!




多謝支持!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()