close


今次要試嘅就係Mioggi Magic Advanced 生命水
首先介紹下product先

◆ 殿堂級活膚配方“Bio-CelluActive”9大突破性功效:
1. 調節肌膚生理週期,鎖緊水分,使肌膚回復幼滑。 
2. 促進棘狀層及纖維母細胞的更生,重建肌膚結締組織。
3. 美白均勻膚色,增加光澤透明感。
4. 補充肌膚底層所需水分及營養。
5. 平衡油脂分泌,減少暗粒粉刺。
6. 預防肌膚敏感,抗炎抗菌,提升抵抗能力。
7. 刺激骨膠原製造,撫平皺紋。
8. 預防醣化衰老,強化肌膚彈性。
9. 有效抗氧化,保持肌膚年輕。

其他活膚成分推介:
透明質酸、尿囊素、異構寡糖、分子酊 - 強效補濕鎖水,令肌膚水潤飽滿。
芍藥、川芎、地黃、升麻 - 促進血液循環,滋養肌膚。
腺苷、Caprooyl Tetrapepide-3 - 高效收緊肌膚,撫平皺紋。

使用方法:
早晚潔面後,取適量[生命水]於掌心,輕力拍打於臉上並按摩以幫助肌膚吸收,隨後使用其 他MIOGGI護膚產品進行一般護理程序。

肌膚急救方法:
潔面後,將浸滿[生命水]的壓縮面膜敷於臉上約5-10分鐘,每週使用1-2次即見顯著效果。

有9 大功能咁勁, 我緊係要立即試下啦! 



 
玻璃樽身, 再加上有個確保新鮮防漏嘅膠蓋仔,
我每一次用完都會蓋返好, 保持佢新鮮!

用左10日, 睇下個效果先!

Mioggi介紹左兩種方法比我, 我就兩種方法都試過,
首先講下當佢toner咁用先!

用之前, 水油嘅度數係





水份 46%



油份23%

之後, 度數都升高左

水份升到 46.6%
 



油份都升到23.3%

雖然睇落數字唔係升左好多, 但係摸上去, 皮膚好滑, 好有彈性質

而我, 相隔幾晚之後, 因為夜訓, 覺得皮膚差左好多.
所以我就用生命水當mask用!
我用生命水倒在化妝棉上面, 弄至半濕, 然後敷上面10分鐘,
哇! 真係估唔到個效果真係非常好! 




油份升到31.3%


而水份竟然勁升到62.7%
肌膚立即變得明亮通透,
充滿彈性! 用佢黎做急救mask真係好掂!

晌試用嘅10日裡面, 我用生命水做mask2次,
再加上當toner用, 皮膚真係變得好左好多!
有好多sis用左都話有敏感嘅情況,
什至有人會出左少少油脂粒,
touch wood, 我並無遇到依種情況,
相反, 我仲因為用Mioggi 生命水而令皮膚有左改善!
可能人夾人緣, 就連護膚品都要夾人黎用啦!

好多謝Ztyle 同 Mioggi讓我有依個機會去試佢地嘅皇牌生命水!
手上仲有幾款mioggi其他皇牌sample, 贂黎要快d安排時間去試晒佢地啦!!!

依家Mioggi仲做緊優惠, 只要你係新客戶,
拎住支30ml以上嘅任何牌子精華素或者活膚水,
無論係吉樽定係未用完嘅, 都可以用優惠價$200,
換領生命水原裝貨size一支, 即係平左$230架!
咁大優惠先祈唔好錯過啦!!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()