close
去台灣之前之後, 我都買左好多野,
當然少不了淘寶一番啦!

睇下我最近嘅收穫啦!


好lace呀, 有d小惡魔感! rmb$52


夏天少不了碎花裙 rmb$55


依件野短左d, 唯有當長身衫著啦! rmb$174



依件係jill stuart wor , 都唔知係唔係, 不過質地幾好 rmb$174


又黎碎花裙 rmb$130

一口氣買左5條one pieces, 哈哈, 多得濟tim!!!!

之前大佬b又借張nars會員卡比我,
結果我敗左佢地

6色眼影盒
上面flash, 下面normal

上面normal, 下面flash

唔知點解, 搽左好多, 都唔係好上色,
但係我見其他sis用, 就好上色, 有無人可以幫下我呀??


仲有胭脂


隻胭脂我好like呀, 好啱我皮膚黑黑用

上面flash, 下面normal

最近真係買得太多啦!
無辦法啦, 周圍都燒得好猛,
自己仲學人搞團購, 自己又買埋一份!
跟住又訂甲油, 又訂掃!
oh,
差d唔記得我仲買左Jill Stuart 眼影tim


好靚嘅包裝


多謝peggy令我擁有第一件js


分得仲好靚, 好整齊tim呀!


normal


有flash

顏色好靚, 又好香, 100%滿意呀!!!

好啦!講住咁多先! 黎緊仲有好多文要出!
不如大家揀下想出邊一篇先啦!

1. 台灣之旅~yummy yummy美食篇
2. 台灣之旅~遊山玩水篇
3. 台灣新入手眼線筆大比拼
4. 假眼睫毛大晒冷
5. 1028光 影雕塑輪廓餅試用文(product可睇返依度)

快d揀左話我知啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()