close
前陣子被火辣辣的聖誕套裝燒著了,
經過好幾天的研究, 最後我決定荷包大解放,
入手了一套!!

無錯, 我就是入手了Lancome聖誕優惠套裝!!!


有看到嗎? 超多東西哦!!!
讓我一一介紹一下吧!


這次的主角其實是化妝箱, 那可是要購物滿$500才可以加$380換的,
所以我就買了上面的東東!
其實Lancome今季推出了不少優惠套裝,
可是她的套裝都不夠$500, 而且又沒有更多的贈品送,
所以最後我還是用原價買她的產品!!!


首先是眼部精華素 $420


再來是 眼膜, 一盒8塊, $380
原本打算就此收手, 但此時ba出招啦,
佢話買滿$880會再送套裝, 買滿$1000可以即時減$100
於是計下條數, 我又再買多一件啦!


眼部卸妝水, $240
依支好好用架, 有d貴, 不過無辦法啦! 哈哈!!!


依set就係買滿$880送的套裝
有5件product, sample size的Genifique精華, 眼部卸妝水, cream,
眼部精華, 睫毛膏, 仲有面膜一塊, 同埋化妝袋一個!
正!!!


而買滿$1000, 除左減$100次外,
仲送我一年免費雜誌, 不過暫時仲未收到換書卷!

講左咁耐, 輪到主角出場啦!


火紅色的禮物盒, 大大隻lancome字樣, 留返佢用黎裝野先!


打開個盒就係我的新寵兒!!!
Lancome 化妝箱啦!


成個箱都做得好仔細, 好實淨,
不過初初個ba比個破腳的箱比我,
搞到個箱搖搖下, 我緊你叫佢換過一個啦!


d扣做得好好, 睇黎依個箱成本唔低架!


打開左仲有得拉開, 有多兩格擺野,
入面的質地好似絨有咁, 好有質感!!!


除左個盒, 依個套裝仲有好多野送架!


首先係4色眼影一盒, 我揀左保守的啡金系列!!!
有壓花的一個好唔捨得用!


然後係7件sample,
由左起 ~ 唇膏, 唇膏, lip gloss, 眼部精華(又係!!!),
卸妝水(又相同!!!), 香水, 再黎唇膏,
好多相同, 不過唔緊要, 多多都要呀!!! 哈哈!!!


3支唇膏都係偏紅色, 對我黎講真係比較少機會用到,
放晌屋企旁身啦!


仲有一套3支掃


由左起 ~ 碎粉掃, 胭脂掃, 濕粉掃
刻有Lancome字樣, 又係唔捨得用!


仲有貨size睫毛膏, 不過Lancome的睫毛膏質地比較重身,
一定要先打底再用先可以保持卷曲度!


又黎晒多一次冷先!

今次總共花了
$420 + $380 + $240 + $380 - $100 = $1320
就拎左咁多野返屋企啦, 真係好開心!!!
有排用啦!!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()