close
明知大閘蟹超高膽固醇, 但我還是超級喜歡吃!
今年, 我決定為免吃太多變大肥婆,
所以跟男人說, 我們只要吃一次就好了!
於是, 就買了6隻比較貴的來吃!


一人3隻, 淨係食蟹已經好飽!
蒸之前一定要用牙刷刷乾淨隻蟹呀!!!


蒸蟹一定要放紫蘇葉, 可以無咁寒涼架!
仲有一定要反轉隻蟹蒸, 咁樣d膏先唔會流晒出黎!!


蒸左出黎, 橙紅色, 好靚呀!!!


蟹呀, 蟹呀, 我要準備食你啦!


唔好望住我啦, 邊個叫你咁好味je, 叫人點忍得口呀!!!


拆開個殼, 我覺得膏唔算多lor, 不過都幾香!
下年唔幫襯依間啦!


依粒星星記住唔好食呀, 好寒涼架!


蟹身d膏就唔錯, 食到隻手指變左黃色! 哈哈!

今年d蟹麻麻, 下年要搵過一間好d啦,
價錢唔平但係蟹的質素好差lor,
估唔到熟人都會搵我笨!!! 可惡呀!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()