close
之前團購分別同兩個blogger入手左兩個假髮,
暫時我只限在家裡帶, 因為未係好識帶上頭,
自己本身頭髮好長, 成日都收得唔好,
不過都影左好多相呀!

先黎睇下短髮1號啦!

我好中意依個style, 哈哈, 好清爽呀!!


左邊似冬姑, 右邊似學生! 髮界都好好呀!




頭頂位收得幾好!


後面係咁架!


未帶飾物都唔錯! 睇下帶左又會點先!


帶帽! 唔錯呀!!!


帶花, 好夏威夷呀!!!


帶蝴蝶結, 哈哈, 有d低b tim! 哈哈

總 結, 我真係好中意短髮的我, 好可惜我男人一見到我帶左依個假髮,
立即唔like!!!! 好衰架!!!!


假髮2號, 梨花頭!!!


我覺得髮尾太卷啦, 吉住塊面!


留海做得唔錯!


頭頂都幾像真架!


後面係咁嘅!!!!


帶頂帽, 唔錯呀, 好日本妹呀! 呵呵!!!


兔仔耳, 幾可愛呀!!!!


又係花呀, 我似梨花嗎?? (男人見到笑我發花痴!!! )


依個頭好似唔太襯蝴蝶哦!!!!

總結, 梨花頭好難打理, 帶得唔好會變村姑!
嘻, 我都係中意短髮多d!!!!

唔知你地又中意邊個呢???
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()