close
我一直都想好剪頭髮,
奈何我屋企位大老爺唔喜歡,
於是剪留海就成為我唯一可以做的事啦!


未剪次前, 成個貞子咁, 又長, 又無層次咁,
仲顯得毛量好少!


叮噹小法寶 ~ diy 碎髮刀 (多謝技安分享),
卓悅有售, $25一個


簡單幾下, yeah!!! 留海出返黎啦,


非常簡單易用! 三兩下就搞掂, 以後都唔洗出去搵人剪啦!

過左幾日, 又身痕走去剪髮, 又係自己diy!!!!
今次我要剪個楊丞琳頭!!!









哈哈, 手勢唔錯啦! 哈哈 !!! 齊蔭好似young d! 後生d!

未完架! 其實我之後又搞過d頭髮,
今次仲搞到好大tim呀!!! 哈哈
記住留意我個blog啦!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()