close
星期二的晚上, 我出席了Bubies品牌的fashion show,
當晚場地位於中環蘭桂坊酒店頂樓Lounge ~ Azure
請柬上面寫明dress to party
所以我特別化靚d去, 可惜無帶膠水出街痴唔到假眼睫毛!!!!

眼袋生左粒小瘡, 唯有用黑色眼線筆點一點,
將佢搖身一變, 變做粒癦啦! 哈哈!!!


除了有我們一眾blogger之外, 大會更邀請了不少潮人一同出席,
欣賞bubies的系列


場內更設有小食提供比我地一班一放工就趕過來的blogger,
可惜件數少, 一人都未必食到一件, 我好好彩拎到一件食,
緊係要影張相啦!


Fashion show當然唔少得明星出席啦,
今日就請來名模 Amanda S, 佢真人好瘦, 好靚, 可惜無機會同佢合照~!


剛剛隆左胸可以大show qualiy的莊思敏,
哇! 在場男士叫到佢咁都忍不住狂叫,
不過噓聲都唔少, 唔知點解, 我覺得好似好硬咁!!! 好大壓迫感!


仲有謝婷婷, 成日一大堆人圍住佢, 好難先影到佢正面,
哈哈, 我覺得佢同佢亞哥謝霆峰真係好似樣,
不過, 如果佢唔係謝霆峰個妹, 你估佢行出黎做model,
要做幾多年先有咁嘅注目度???


最後就係成晚一句野都無講過, 被人冷落的呂慧儀,
哈哈, 佢同我一樣整個留海頭!


企左成個鐘活動都仲未開始, 於是我就不停搵blogger影相,
估唔到仲撞返我以前識落的記者朋友, 世界真係細!


今次fashion show用左我最愛的粉紅帶紫色, 好緊張呀, 快d開始啦!

為左推動本地的Fashion-lingerie設計, 同場更會舉行一個Lingerie設計比賽,
多間本地時裝設計學院學生的參賽者, 透過對時裝的熱情,
把創意實踐在富功能性的內衣上, 並打破傳統內衣的框框演繹出
富個人風格及魅力的Fashion -Lingerie. 一齊睇下佢地嘅設計先啦!



除此之外, 當晚更展出包括前菜, 主菜, 甜品及伴碟四組主要的設計系列,
作為前菜系列的設計, 款式以舒適簡潔為主, 帶出一種清新富活力的感覺,
最適合祟尚簡約時尚的年輕客人.

主菜係bubies的主線系列, 款式, 質料, 手工, 以至每個細節都十分考究.
布料, 喱士或色調都經過精心配搭, 加上細緻的配飾及獨特的剪裁,

在手工, 觸感及款式上, 都展現出精緻, 奢華的感覺!
又黎睇下片先啦!



正如甜品一樣的系列, 設計精緻優美, 以輕柔的布料配上有著不可抗拒的魅力.
配菜則為大家帶來更多新意及樂趣,

如系列中的眼罩, 襪帶及手套等,
成為錦上添花的重要配飾之一!



睇到眼花撩亂, 不過當中我都有幾套幾中意,

性感得黎又好成熟, 就算身材唔夠肉地都一樣著得好睇


純白色好像天使一樣, 但加上襪帶, 喱士襪又有另一番味道!

話明比賽就緊係有頒獎時間啦! 大會就安排左莊思敏做頒獎嘉賓!

圖中粉紅色的一款稍後將會推出, 而且仲可以買內衣做善事,
有意者請向店內職員查詢!

企左一晚真係好累, 不過如果大家對這個牌子有興趣,
歡迎去到佢地位於中環的旗艦店, 這是bubies首間在香港開設的店舖,
由著名室內設計師Wesley Liu擔任設計總監, 並以品牌的設計理念配合環保
原則設計藍圖!

櫥窗以大型的menu wall展示以頭盤, 主菜, 甜品及伴碟為設計意念的四組系列!
店內則以設計獨特的鳥籠作飾櫃, 帶出內衣兼具保護同時展現體態美的意念!


上層的試身室更提供一個具有私人空間的舒適環境,
讓大家可在店內職員的專業協助下,
選購合適滿意的產品!


臨走拎左d小禮物返屋企, 一個皮夾包入面有內衣系列的小冊子,
2gb usb手指仔, 同埋一張9折卡, 如果你地想買野有9折可以搵我,
因為我都係中環返工好方便!!

今日分享係咁多, 打到手軟啦!
大家慢慢欣賞啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()