close
大手筆緊係講緊今次可以試用嘅product啦,
無錯就係佢啦~~~
SK II

今次試用嘅分別就係
SK II神仙水
SKIN SIGNATURE CREAM (全效活能再生素)
同埋 護膚面膜

有別於一般於COUNTER領取試用產品,
今日我地就去到灣仔萬麗海景酒店,
一大班BLOGGER浩浩蕩蕩直衝會場,
好開心哦!!


大會仲安排左好多精美小食比我地享用,
我都攻陷左兩小碟架!


場內都放滿SK II的產品, 仲有短片介紹返我地今次會試用嘅產品

等我首先講下佢地嘅皇牌 ~ 神仙水啦

神仙水裡面含有的PITERA成份非常豐富, 名副其實一支神仙水


只需7天, 皮膚就有明顯改善? 真係咁厲害?


一支貨SIZE神仙水, 可以用很久,
比起其他品牌得幾ML試用小包,
真的很豪爽! 而且更能試出它的功效!


當日嘅講師話要拍100下, 哇, 太多了, 我好懶,
用棉全面拍數十下就收手了, 最後用手心輕按,
讓手心的溫度加速神仙水滲透入皮膚!
用了2個星期, 感覺面色均勻了, 面油減少,
不過由於有療膚作用, 所以搞到我額頭生左幾粒瘡瘡

希望排走毒素後我的面部會更光滑啦!

跟住要介紹護膚面膜

小小的鋁袋包裝, 內裡卻含有大量精華素,
面膜紙感覺有點厚而且硬身, 敷上面的時候不夠貼服,
不過敷上面後還有少量精華液留下, 我用小瓶盛好留待下次再用!!



再來就是全效活膚再生素


按著它的按摩教學, 面霜很快就完全滲入皮膚了,
而且感覺很清爽, 不過沒有防曬功效, 所以早上用後要另補防曬用品.
用了2星期, 面頰緊緻了, 皮膚也比較有彈性!

總括來說, SK II的產品不只是上了年紀的女性才需要用,
正如它們的廣告SLOGAN
早一點使用, 早一點晶瑩剔透
而SKII代言人也漸漸年輕化

看來, 我現在開始使用也為時不晚了!!!

再來多放兩張活動相片



站在白白淨的DOPHIN旁邊, 我真的黑了很多!!!
當晚還有BLOGGER誤以為我是陳法拉!!
哈哈, 我像她嗎???
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()