close
終於趕得切最後一刻出文,
今次要介紹嘅就係佢啦!


Neutrogena 細白晶透淨斑精華
HK$189.9/30ml


銀色包裝盒, 感覺很cyber, 很科技產品feel!


盒面介紹內含升級版活性美白精華 Healthy White Complex,
蘊含穩定性維生素c與百合花菁萃, 結合Retinol煥白修護因子!
哦!!!! 好多專業名詞哦!!!

簡單d講, 佢除左可以防止黑色素形成, 淡化表層斑點, 仲可以預防斑點形成,
而且天能夠深層修復膚色不均及黯黑的問題, 提高肌膚彈性,
改善膚質!


好啱手形的樽仔, 使用方便!



按壓的瓶口, 保持產品乾淨整潔, 而且每次份量都很易控制!


按一下已經好夠搽面, 不過我想效果再 好d, 所以我係用2下!


用之前, 面部水份係37.9%, 其實都幾乾


用左之後, 哇, 升得好勁呀, 好補水, 而且一d都唔油膩


試上手感覺都唔錯, 皮膚變得水嘟嘟, 又有彈性

試用左一星期, 斑點同暗瘡印都唔係話淡得好明顯,
因為我本身的暗瘡印都係一個星期左右就慢慢退色,
反而係覺得成塊面明亮通透左, 滑左,
而且毛孔都細左!
一個星期已經咁有效果唔係隻隻牌子做到!
依家就係唔化妝返工, 都唔會話覺得面色好差, 好唔均勻,
當場黑眼圈係仍然要遮左先! 不過最近皮膚好左,
面色又均勻返, 都好耐無搽粉底啦,
只係用下遮瑕膏遮左個眼圈同鼻翼位,
然後掃上碎粉, 再畫返眉, 咁就出街見人啦!
這兩星期如果有SIS同過我面, 都應該見到我半素顏嘅樣,
都唔會好嚇人架!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()