close
第一次參加SASA.com facebook搞嘅試用活動就中左,
真係好開心, 又興奮!


趕得切新年前收到試用品,
但係我新年期間又離開左香港,
所以搞到15/2先正式試用產品,
數下手指, 都試左9日,
已經開始見到效果所以我決定今日就寫依篇試用後感!

首先介紹一下依款產品, 根據SASA.COM提供嘅資料,

緊膚提昇修護凝露ActifirmTM Recovery Toner
(適合任何肌膚性質使用)
功效:
呈啫喱狀的化妝水,為肌膚注入營養,改善缺水及鬆弛現象,令肌膚飽滿有彈性
天然保濕因子及海藻糖等成份,提供持久保濕,保持肌膚柔滑細緻
專利緊緻成份ActifrmTM有效緊緻、提昇、抗皺
補充膠原蛋白以緊實肌膚、增加肌膚的彈性
主要成份:專利緊緻成份ActifrmTM(雷公根萃取液、迷迭香、紫錐花)、海洋膠原蛋白、腺、蜂王漿、植物複合物(蜀葵花萃取液、蘆薈葉萃取液)、木糖醇、海藻糖、異構寡糖
使用方法:早晚潔面後,按壓1至2次,沾於化妝棉,然後由內至外輕輕拍打面部
售價:$200 / 140ml

啫喱狀的化妝水真係第一次用,
按了一下在手上, 第一眼覺得好FUNNY,
唔知搽出黎係點嘅呢?


抹開左之後~~ 哇!! 好水呀!! 一D都無"立痴痴"嘅感覺!
唔洗幾秒已經比皮膚吸收左!

好, 試用完手緊係要試面啦!



用之前我油(第一幅)同水( 第二幅 )嘅度數
用之前皮膚都幾乾

咁搽左之後又點呢??



哇!! 油 (第一幅 )同水 ( 第二幅 )嘅度數都火速標升呀!!
依個度數係我搽左DR. G Toner之後5分鐘先測量架!!

每日早晚我都會用於面部同頸部,
第一次用完除左睇到數字標升之外,
我自己都感覺到皮膚變得有彈性,
而且充滿水潤嘅感覺, 其他化妝水真係無咁好效果!

用左9日, 睇下我皮膚有咩唔同?


張相係有少少色差,
不過皮膚真係變得通透左,
毛孔都比之前收細了一點,
至於面部緊緻, 可惜我只係用左9日,
所以未係覺得好明顯!

其實我本身都有皮膚敏感,
但係用依款toner並無引發我嘅敏感!

總結:
保濕度: ( 化左妝都並無很快出現乾紋 )
緊緻度:        ( 感覺毛孔收細了 )
抗皺度:        ( 本身未有皺紋, 不過虎紋好像淡了點 )
回購度:        ( 80% 講真 $200 一支toner真係好抵 )

產品是由莎莎facebook page提供莎莎facebook (http://www.facebook.com/sasahongkong )
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()