close

 

每隔一個月就會帶我家女兒到西貢食海鮮

這次見有百X優惠卷於是就去通記試下

唔試都唔知依間原來係黑店

食到一肚火

 

今次我地揀左2人超值套餐

收費$438

坐低之前已問清楚可以用優惠卷

即係消費滿$500可當$100用

於是我地就另外加一斤2隻的大身瀨尿蝦

點知寫單亞姐就話如果用優惠卷

就要收返廚房煮蝦費大約幾十元

同埋套餐要計返加一

 

本身套餐唔收加一

加埋花生喬頭都係$454

一斤瀨尿蝦$288

即係話如果我用卷就要加煮蝦費同加一

其實價錢唔算貴所以我地都決定照食

但之後食物一上枱就真係.....

 

 

 

一上枱見到依碟蝦真係苦笑幾聲

2人餐每人3隻蝦

半斤都無呀!!

似前菜多D!!

 

 

豉椒炒蜆

如圖所見,殼多過肉

又多沙,D肉加埋都唔知有無30隻

仲要指甲咁細隻

 

 

薑蔥焗海蟹

依隻根本係花蟹

仲要無肉食,薑蔥又唔夠味

蟹腳同條蔥一樣粗

 

 

最離譜係個清蒸海上鮮

沙巴龍躉都無,竟然比條倉魚我

你依個套餐仲屎過我去求其一間酒樓食都得啦!

 

 

食到最尾黎左半斤生菜

我地先醒起瀨尿蝦仲未黎

催左幾次都話就快

結果我地決定唔要

因為我地個瀨尿蝦只係白灼

有咩理由灼成一個鐘都未有

仲要催極都未上

白灼10分鐘咩都熟啦!

食到一肚火我地決定埋單走人

卷都唔用,只比套餐錢

 

通記,我以後都唔食!!!!!!!!!

 

 

 

 

地址:

西貢海旁廣場11-15號

電話:

27919886

 

 

希望大家喜歡我今天的分享

CIAO

 

 

 

Facebook 專頁: vivibeauty

Main Blog: vvloklok.blogspot.com

Instagram: http://instagram.com/vivianlok

Weibo: lokxlok

 

任何工作或查詢歡迎電郵給我vvloklok@yahoo.com.hk

arrow
arrow

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()