close

年輕的時候, 被別人說我有baby fat,
我心裡都還會有點少高興,
但當現在長大了, 當別人仍然說我有baby fat,
我就會馬上想盡辦法減肥,
不想包包面示人!

今次就有機會一試Loreal 最新推出的產品,
一齊睇下佢嘅效果係點啦!


L'Oréal Paris Revitalift 面頸輪廓塑形精華 15ml $199
聽說這一個是限量版, 賣克就沒有哦,
我真的好高興有份試用!


附設的專利按摩滾輪能創造出40個壓力點,
每次在面上滑動均可幫助促進及調節肌膚機能,
但緊記滑動的力度不要太強勁,
否則滾輪與皮膚強烈拉扯下, 會令皺紋更易出現
!!! 切記!!!


乳霜含有維他命原 A 及 Vitafibrine 能刺激細胞再生,
有助減輕肌膚鬆弛, 雙下巴及紋等問題.


只需一週, 臉龐輪廓會更加分明??? 好吸引呀! 我要努力d去碌碌碌啦!!!


短面更有中文說明, 清晰地教mm們如何使用!


保持45度角向上滑動


腮位都唔可以忽略哦! 一樣都係向上滑動!


而頸位都要架, 咁就可以收左個雙下巴啦!!!
滑動完之後記得搽返
面頸輪廓塑形精華,
同樣都係向上的方式按摩, 讓精華吸收!


5日前, 有d水腫, 臉部成115度闊


用左5日, 臉龐有輕微的收窄了, 也許是按摩的作用排出水份,
相信再用長d時間, 效果會更明顯!
精華素極易推開, 搽上面後, 很快就會被皮膚吸收!!

除了
面頸輪廓塑形精華, 今次仲有另一件產品試用!

White Perfect 24小時重點袪斑雙效精華 10ml $119




成份含有新一代美白成份 Melanin-Vanish™ 祛黑亮白因子,
日間有遮瑕防護的功能, 晚間可以淡化色斑,


一支產品早晚2個簡單步驟便可有效減淡色班及膚色不均等問題!


白色的一邊為日用, 質地有如一般防曬霜,
有輕微遮瑕效果! 容易推開, 不會讓面部太顯白!
於色斑位置輕力用手指頭印上,
可以遮擋紫外線, 更可均勻膚色!


藍色的一面為夜用, 質地比較像精華素,
含有高濃度Melanin-Vanish™ 祛黑亮白因子,
大約用一粒豆的份內已經足夠,
在色斑位置輕輕打圈很快就被皮膚吸收,
完全不會感到很油膩!


5日前, 面色有上小斑點, 中間一粒是墨, 大家不要誤會哦!


5日後, 膚色明顯白了一點, 而色斑也有輕微的減淡
未知用完一整支會否完全淡化左呢???

總結:
開架價錢, 而效果又如此顯著, 再加上有專利滾輪方便按摩,
真的是值得推介的產品!! 大家有興趣可以一試哦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()