close
早兩星期出席了美國著名醫學品牌Cellbone的美肌活動,
當日到達的時候, 覺得有點怪,
因為活動居然位於萬寧分店當中,
小小的活動區容納了20位blogger,
以及在場的工作人員, 真的感到很狹窄!


當日在場內提供了一些小食讓我們食用,
不過沒有地方坐, 大家都把拿著裝有食物的碟子站著吃,
所以我吃了一件之後就無再吃了, 太麻煩!


大會更安排了美美的公關姐姐替我們講解產品以及公司資訊
看到嗎? blogger們都推在一起, 好迫哦!!!!


送上大合照一張, 全都是熟識的面孔哦, 好開心成日都可以見到你地!


會動結束後, 大會讓我們帶回家的東東
包括3支Cellbone產品, 一個bling bling環保袋,
個袋好好用, 又靚, 好時尚!

仲有一張$1000美甲卷, 不過可恨的是,
我打電話去問過, 美甲店話, 要買$3000package先可以用這一張卷,
以每次修腳甲約$158來計算, 可做18次左右,
即每次折實為$111, 但係18個月要用完,
即係一個月一定要去一次......
依張卷對我來說等同廢紙了!


3件都有獨立包裝, 很美國的設計!


BA姐姐更細心地為我準備了全系列的小冊子,
讓我回家後慢慢細閱, 深入了解產品


裡面的講解很仔細哦, 不同的膚質有不同的產品配合使用,
唔洗驚買左返屋企又唔識點配搭啦!


今次我要試用的就是這三款


每一樽都係用滴管設計, 乾淨衛生, 而且份量容易控制

公關姐姐話由於我係初次使用,
所以比支入門版維他命c我用


C10ie 溫和防禦精華 30ml / $495
特別為敏感肌膚調配至溫和的3.2pH值
預防衰老形成
協助細胞抵禦紫外線, 環境污染, 及游離基的傷害
刺激膠原蛋白增生, 減淡皺紋及色斑, 同時均勻膚色,
令表面細緻幼滑
採用Direct-Ascorbic科技, 促進左旋維他命C徹底滲透肌膚,
並提供長達72小時的有效保護

主要成份:
10% 左旋維他命C L-Ascorbic Acid
0.5% 維他命E Alpha-Tocopherol
0.5% 艾地苯 Idebenone

使用方法:
每天早上把防禦精華塗於乾爽, 潔淨的面上,
待約15分鐘達到最佳的滲透效果,
然後使用Cellbone的蛻變精華液

用後感:
滴4-5滴搽在面上, 其實好快就吸收左,
不過我都係等5分鐘先再搽其他精華,
好處係皮膚真係膚色均勻左,
不過要等5分鐘實在太耐啦, 朝早趕住返工好麻煩!


活性葡萄多酚更生精華 30ml $620
強效配方顯示天生肌膚及透亮膚色,
同時具有去皺, 退斑, 及舒緩過敏的作用,
獲獎成份[活性葡萄多酚]能促使IV型膠原蛋白的合成,
並抑制皮下致敏酵素 - Cyclooxygenase (COX1),
有效減退肌膚過敏反應
高濃度[納米五胜肽] 及 [人體生長因子]
協助更生肌膚細胞, 促進膠原蛋白生長,
快速改善皺紋及鬆弛肌膚
[三胜肽-5]仿傚人體生理機制, 自行刺激[肌膚生長因子]
重組膠原蛋白, 用以填補肌膚內的膠原空缺,
令肌膚重獲緊緻彈性
[熊果素]能有效美白肌膚及減淡色斑, 令膚色更均勻

主要成份:
5% 活性葡萄多酚 Metabiotics resveratol
20% 納米五胜肽 Nanosome matrixl
4% 三胜肽 -5 SYN-COLL
2% 人體生長因子 Human Groweth Factor HGF
熊果素 Alpha Arbutin

使用方法:
每天早, 晚把數滴精華液塗於乾爽的面上,
並讓它完全滲透, 然後使用Cellbone的保濕啫喱及滋潤面霜

用後感:
同樣都係搽上面後又要等一陣先可以再搽保濕用品,
不過搽上面後覺得皮膚變得滑溜, 暗瘡印都淡了


膠原彈性保濕啫喱 30ml $330
提供高度保濕及鎖水成份, 同時令肌膚回復青春,
飽滿, 富彈性
[深海魚類膠原]使肌膚回復彈性, 煥發健康光澤
[銅肽]及[五胜肽]能刺激膠原蛋白增生,
顯著減淡衰老痕跡
[六胜肽]擊退現在表情皺紋
高濃度透明質酸鎖緊水份於深層肌膚,
令肌膚回復自然彈性, 飽滿嫩滑

主要成份:
透明質酸 Hylauronic Acid
10% 五胜肽 Matrixyl
10% 六胜肽 Argireline
5% 銅肽 Copper Peptide
深海魚類膠原 Marine Collagen

使用方法:
早, 晚使用Cellbone蛻變精華液後,
把數滴保濕啫喱塗於面上, 並讓它完全滲透

用後感:
很清爽的質感, 一搽上面上, 很快就被吸收,
吸收後皮膚明顯有彈性及充滿水份,
即使上妝後也不易出現乾紋

睇下用前用後相先


用前膚色不均勻, 虎紋明顯


膚色亮白了, 面頰緊緻提升了


面部有幾粒暗瘡印, 腮位有點點敏感的紅印


暗瘡印減淡了, 腮位的紅印稍為減少了,
而面部鬆弛的位置也收緊了

結論:
真係估唔到依3件product效果咁好,
完全超出我想像, 雖然搽上面需時很長,
但係效果又好快見效, 真係又愛又恨,
不過對我來說, 回購度超高,
我仲想買埋佢個導出導入器返屋企呀,
有無人知邊度有得買呀?
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()