close
人人期望可達到
我的睫毛比天高
哈哈, 點解我咁好唱口??
因為我最近發現左一支好好用的睫毛膏哦!



依支就係傳說中超神奇的睫毛膏啦
電眼娃娃超髦曲睫毛液 - 震撼加強版 HK$108


8,000多mm見証 - 產品榮獲OnlyLady.com 2010年美容天后選舉之 “彩妝新品天后 !

Sasa (莎莎) 電眼娃娃超鬈曲睫毛液- 震撼加強版創新梳型弧度刷頭,
能細緻梳理眼頭、眼尾及下眼睫的每根睫毛,並提升每根睫毛的角度,
根根分明不結塊。

革命性嶄新配方,締造豐盈震撼鬈曲度,鎖定鬈曲,令睫毛持久不墜,
讓睫毛液依附在睫毛上,並且長度伸展自如,效果自然得彷彿是自己的
睫毛變長了,展現超完美的增長翹曲效果!

防水、持久及不脫色,而且質地輕盈,提供整天滋潤及修護您的睫毛。

使用方法
塗上眼影及眼線後使用。將刷頭貼緊睫毛根往上掃,
邊刷邊往上拉會讓睫毛更鬈翹,刷下睫毛先水平拿睫毛刷,
左右移動方式刷下睫毛,至於一些比較細小的下眼睫毛,
可以垂直拿法,用睫毛刷的前端往下刷下睫毛便可。

原產地
意大利


梳形刷頭超好刷, 不會起蟑螂腳,
根根分明, 眼頭眼尾都可以很輕易掃上


瓶身設計很女性化, 黑色樽身配上紫色同粉紅色的花花圖案
很美, 很時尚

事實勝於雄辯, 淨係講緊係講唔到佢有幾好啦!
睇到相你地就知道有幾好用啦!


未用次前, 睫毛雖然長, 不過唔濃密, 而且好幼身
而且分佈唔平均, 有d疏落


一d都唔企身, 只係長出黎


長短不一, aiya, 好多缺憾呀!


上下睫毛都搽左1層, 已經好明顯睇到每一根睫毛,
由其是下睫毛, 長左好多, 濃密左好多!


哇, 向上一望, 好長好濃密呀, 仲根根分明, 好似太陽咁!!!


側面睇好卷曲, 我通常係先夾, 搽一層, 再搽一屠
5個小時之後, 睫毛仍然企得好硬淨,
一d都無塌下來哦!
而且眼袋位都沒有弄得黑黑的!

由於佢keep到唔溶妝, 所以一定要用專用卸眼妝油去清洗,
我用左biore卸眼妝水, 輕按30秒, 再一抹已經卸左一半,
非常容易卸除

用後感??? 當然是十分滿意啦!!
用完依支, 我諗我都會考慮回購!
始終有太多其他牌子的睫毛液聲稱卷曲,
但不夠10秒已經塌下哦, 我買錯太多了!
用左Sasatinnie搽左底層先再搽其他牌子在上面效果也不錯哦!

推介!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()