close
之前我透過激安網站買左一個優惠cupcake套裝
$60有6個CUPCAKE, 原價$120

網頁資料係咁嘅
$60 for a Half-dozen Cupcakes from Yogo
* Freshly-made everyday
* Mix and match the flavours as you want
- Cake base flavours: Vanilla, Chocolate, Green Tea, Carrot Cake, Banana
- Icing flavours: Vanilla, Chocolate, Green Tea, Lavender, Lemon cream cheese, cream cheese
* You can even request to draw on the cupcakes
* Sign up now to get 50% off for 6 pieces standard-sized cupcakes
The coupon is valid till July 31, 2010
上面講明係味道自由配搭, 仲可以畫公仔TIM
結果, 我當日一早已經打定電話去預約,
夜晚7時先去拎. 但係D蛋糕令我非常失望!
去到睇見個櫃, 有5個大CUPCAKE,
同7-8個小CUPCAKE
個店員叫我揀, 我望住個櫃, 問左一句: 晌依幾個度揀呀?
佢答我係, 我心諗唔係有得揀味咩?
不過我見佢個蛋糕都整得幾靚,
而且都好多唔同款, 所以我就話要6個大
之後, 當個SALES幫我整理時, 另一個店員居然從我的蛋糕中取走一個,
賣比其他客人, 而幫我整理的店員一句說話都唔講,
就從雪櫃取一個蛋糕從新幫我整糖霜, 配料
好, 你比個新鮮我, 咁我就算數啦,
但係你唔好當我耳聾, 我雖然聽緊MP3,
但係我都聽到你一邊整緊個蛋糕,
一邊話"AIYA, 整得好肉酸呀, 好核突呀! 真係好肉酸呀!"
大佬, 咁肉酸你就唔好比我啦!
搞左10分鐘, 終於拎蛋糕走啦, 返屋企一睇, OMG!!

明明要6個大CUPCAKE, 點解SIZE會差咁遠??
根本連張紙都唔洗包啦, 咁多空位! 好求其!!

上面望落去, 同人地CUPCAKE展覽差好遠,
好似小朋友玩勞作咁!
食落更加勞氣, 簡直係難食, 從未食過咁難食嘅CUPCAKE,
一大陣雪味, D糖霜又鬼咁甜, 蛋糕又無味道!!
激安網頁仲大讚
Yogo is getting really popular and it is now one of the top 10 MOST POPULAR restaurants on OpenRice!
仲話自己係TOP 10 POPULAR!!!
我上OPENRICE查過, 搵多張相睇下都無呀!
$10一粒咁嘅蛋糕, 你請我都唔食呀!
又比人呃左$60
唔該激安出優惠之前, 查清楚間店先啦!

商店資料
Yogo Frozen Yogurt
地址: 跑馬地成和道67號昇平樓地下
電話: 2836 566

9/8 16:55
之前send msg同激安投訴, 佢地有回覆啦, 不過答左等於無答

lokxlok 你好,多謝你的意見,我們會向商戶了解事件。味道配搭方面你可預約時說明。至於cupcake味道方面每個人的口味也不同,我們親自試過覺得不錯才向大家推介,而一直以來這次還是我們第一次接到有關服務的投訴,我們會向商戶反映並盡快給你回覆。

味道配搭方面你可預約時說明 ~ 我打電話預約時, 無人同我講要揀左味先wor
我們親自試過覺得不錯才向大家推介 ~ 其實你知唔知咩叫好食架?
這次還是我們第一次接到有關服務的投訴 ~ 唔係個個好似我咁得閒去投訴黑店, 好多人比人呃左就算架
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()