close
7月, 當個個學生哥都正在放假嘅時候,
我除左返工, 工餘都仲要為我嘅blog搵題材,
除左出美甲, 美妝文,
唔少得就係去各大品牌嘅新品發佈會,
同埋拎不同嘅新產品返屋企試啦!
身為80後白老鼠的我,
連男友都炸形, 話我點解咁多活動架?
成日都有免費野用, 係咪呃人架?
好老實, 我都有比人呃嘅時候,
不過真話緊係唔可以同佢講啦, 未死過咩?
不過, 免費嘅product真係拎左唔少,
一齊睇下今個月, 我試過d咩啦!


Refoderm

詳文 Refoderm 百人見證 一抹美麗 同場加影我的寶貝pumpkin

究竟係咪一抹美麗呢?


詳文 ~ 針對肌膚嚴重缺水 唯有活肌保濕方案

為肌膚注入水份



Cup Cake Vogage Exhitibion
詳文 ~好想咬一口!!!


Oasis Facial
詳文 ~哇! 即時還原透明感彈性肌膚呀!!!


Oral B
詳文 ~我要做個乖寶寶!


Skincode
詳文 ~想靚就要100%保護我地嘅肌膚


Origins
詳文 ~我唔要油笠笠呀!!!

都試左好多新野, 當中有雷品, 亦都有極品,
8月又開始了, 又有一輪新試用品等我開封!


預告:
除左免費試用, 我今個月都買左唔少野架,
下次再同大家分享啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()