close
首先好多謝Beauty Exchange今次比我有依個機會去試用Clarins嘅產品
其實我本身都有用開Clarins嘅身體產品, 但一直未有採用面部護理,
原因是本人嘅皮膚屬於容易敏感的膚質, 稍一不慎用錯了護膚品,
就會令皮膚出現問題, 但幸好今次遇到這一個機會, 正好讓我可以一試
Clarins於面部護理及美白淡斑的 優質產品!
今次試用嘅係Clarins新產品 ~
White Plus HP Intensive Whitening Smoothing Serum 高效美白透滑 精華.


價 格 : $580
容 量 : 30ml

聲稱Clarins中不可缺少嘅美白皇牌產 品, 可全面 呵護肌膚,
營 做無瑕透白亮肌, 全面提升鎖黑功能, 全方位減退及預防黑斑,
綻放白皙明亮, 盡現光澤及透明感!
於試用首天, 如平常洗面程序後, 搽上爽膚水, 再按了2下Clarins 高效亮白透滑精華素,



隨即搽上面上, 再加上適當按摩, 精華素立即迅速吸收到皮膚裡面, 用後很乾爽,
完全不會有肥笠笠的感覺, 就算隨後我再塗上平時用的面霜等, 也不會有很厚很
焗束的感覺!


試用前


試用後
由於我本身膚色偏黑, 並不期望可以突然變白, 但確實很希望改善膚色不均勻,
色斑等問題, 而今次試用了7, 肌膚的確明顯變得均勻亮澤, 色斑有很輕微減淡.
但有效控制面部出油情況, 而且毛孔緊緻左, 上妝都貼服左!
對於這一次的試用真的很滿意, 很期待用完整整一支後,
肌膚會有如何明顯的轉變! 再次感謝Beauty ExchangeClarins
帶比我如此讚嘆的產品!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()