close
9月中先黎寫8月試用回顧, 真係遲啦!
不過好野緊係要同大家分享啦!!!!

先黎 Methode swiss WHITENING CARE重點美白淡斑精華

詳文
我唔中意徐子珊, 不過我係對事唔係對人!!

再有B liv off with those heads

詳文草莓鼻???? 我不要!!!

跟住係 Pure Beauty的美白產品

詳文 今次又黎介紹美白產品

今次仲有彩妝試用

詳文 齊齊貓眼一番!!!

Ainhoa 貴價級品牌

詳文 我也要乾細胞一番!!! 首試貴婦價格品牌!!!

除左試用, 仲有好多免費的東東!

贏取了she.com 「Miss Photogenic評論特別獎」
獲得Dove洗髮及護髮產品套裝(價值HK$67.8)


Elle ~ Estee Lauder Sample


8月30日全港100000件sample,
我拎左兩包


More~ Clarins Sample


同Novno交收NYX, 她送我的chocolate!!! yummy!!


仲有blogger bear sa搞的小抽獎,

好誇張的假毛, 不過都應該用得到啦!

BLOGGER水魚送的面膜


Lancome sample


Elle~禮物包 1號 Asience Shampoo sample


禮物包 2號 Kamill Handcream


禮物包 3號 head & Shoulders sahmpoo and conditioner


禮物包 4號 Head & Shoulders Hair mask


禮物包 5號 Biotherm sample


除左依d, 仲中左facebook timesaquare 戲票
全城戒備, 不過一d都唔好睇, 好彩唔洗錢ja!!!
不過泊車錢都成$100, 等於兩張票的價錢!!!! 可惡!!!


頭條日報抽中迪士尼門卷一張



腳之燒試用裝一份
不過我覺得效果麻麻, 可能要做多幾次先得


Skin food Beer Hair Wash


Sofina Facebook Gift


Dermagram Mask
用左啦, 都唔錯, 幾保濕, 不過美白效果一般

海港城CUP CAKE GAME GIFT


今個月試用的機會不多,
還好有很多免費的小禮物!!!
希望9月會有更多中試用的機會哦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()