close
男人家姐有好幾張票,
所以我地就一齊去睇,
當日我仲化左個大眼妝去架!


去依d 活動又點少得我男人呀!


我地都好落力吹緊打氣棒,
oh, 家姐入左鏡tim!!!


後面好多人呀,
今次坐的位置都算幾好,
比起上次睇蕭敬騰前好多行


好緊張呀, 快d開始啦


吹完啦, 一人兩支
哈哈, 我都仲係好細架,
一見到我中意嘅歌手,
我就會好落力打啦!!!



原來王子同小傑跳舞都幾好睇架,
可惜我部相機壞左,
影唔到相, 如果唔係就可以比你地睇下佢地嘅舞姿


容祖兒同eason都拎左好多獎


我好中意佢依個look, 好型,
不過佢個樣始終都係好醜樣


棒棒堂一出, d fans簡直瘋狂,
不斷尖叫, 好彩我後面唔係坐左d瘋狂fans,
唔係我耳仔實聾!!!


離婚後嘅亞sa狀態大勇,
好成熟, 大個女左, 唱功都好左好多!

成個頒獎禮成3個幾鐘,
除上上面介紹過的歌手,
仲有張肴嘉, 張芸京, 蕭敬騰,

何潤東大雕,
真架, 佢一出黎我就大叫大雕, 哈哈,
我男人當然唔明我講咩啦!!!
比佢知道就死啦!!!!
另外仲有亞蘭, 丁噹, 哇, 佢兩個唱歌真係好得,
我要上網搵下佢地d歌先!

睇到咁上下, 無端端走左個呂方出黎,
頒個殿堂歌手獎比佢, 不過, 好似好多人拎完依一類獎,
都會悄悄離開人世, 又或者死左先頒過獎比佢架wor, CHOY!!!!!
Any way, 依d悶場時間我又同男人影相


塊面圓碌碌, 又要減肥啦


家姐手勢好差, 影到黑麻麻


都係自拍最好! yeah!!!!

遲d蕭敬騰會開演唱會呀一好想睇呀, 希望到時又有免費票啦!!!
今次個妝化得好有心機, 所以好滿意, 你地有無興趣學呀??
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()