close
還記我之前我出過一篇妝文嗎??
不記得可以看回此處 ~ 妝文 * 新妝 * 新玩具

有新妝當然又有新衣服啦,
今次又借來我家天台拍照,
陽光充足的天氣下拍照,
衣服都覺得天美,
這次耍介紹我新買的衣服哦!!


先來一張官網照
是日牌哦!! 相片很美, 實物也不錯!!




相機出來的顏色怪怪的, 實物顏色比較紫哦!!
之前我都穿過它去Refoderm的活動!!

今年夏天很流行的連身褲,
我也入手了兩條


model美, 衣服顯得更美


我覺得size有點大, 彎下腰的時候,
感覺胸前涼涼的!!


扮下型先!!! 依張影得幾好!!


黑色感覺不錯


質料好涼爽, 好啱夏天


同一個問題, 胸口位太鬆了


不過腰位做得好好


睇下?? 顯得我條腰好幼架!!!


依件係淘寶貨


好似可愛過頭, 唔係好啱我個feel!!


tube top dress又一個問題, 好易走位,
我著住佢, 成日都驚佢掉落黎,
玩一陣又要拉返高


單穿太短啦, 雖然去到半個大脾,
不過, 我都係寧願加返條legging先著出街
有無sis中意呀? 我可以割愛讓出黎
有興趣就pm我啦!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()