close
難得的中秋假期, 結果我睡到3點才起身,
但為什麼我仍然很累呀???


8月我又敗左好多野啦,
又話要收手, 但係一見到中意嘅野又忍到手,
成日睇見d數量有限, 限量版呀,
優惠期就快到啦, 依d字眼真係控制唔到!!!
害死人又燒死我!!!
戶口d錢少左一大筆, 激死人啦!!!!

好啦, 睇下今個月買左咩啦!!!


無錯, 我買左一盒mac套裝, 又係因為一句"好抵買!!!"
我就比佢攻陷左啦!!!


買左紫色, 試上手真係唔錯, 試d出試妝文比大家睇!


隻眼影好幻彩, 有金粉又有深淺紫, 好靚! 上色度都好好!!!


一套$470, 有咁多野, 唔買真係對唔住自己!!!


仲有粉餅sample送, 真係買得好開心!!!


明明中左she.com的gift, 點知又見佢有得修眉,
話$150可以換返product, 於是我又去左修眉,
結果, 除左拎sample之外, 我就放底左$320,
買左個base, 不過支base真係好好用,
非常控油, 上次我用佢打底, 根住曬左半日,
又勁流汗, 佐係個妝都無溶, 又無出面油,
而且質地好滑, 搽左上面好似填晒d毛孔咁,
真係好好用! 另外送的sample我仲未用呀,
唔知好唔好用呢???

整雕花甲整上癮, 但係有牌子的又好貴,
在淘寶看到超抵的套裝, 又買了!!!


又買筆, 又買粉, 也不用$100



仲有買左佢, 我食左2個月,
效果唔錯, 咁樣3支, 食2-3個月,
都係rmb$198, 好抵, 我覺得食左皮膚均勻左,
同埋面色好左架!


joise團購買落的mask, 好colorful的包裝!!!
試用了一片, 精華液超多, 我決定要把它剩起來再用!!!

仲有同小嬌買的內衣

3個size一樣, 但係著上身, 有一套超緊, 呼吸唔到!


仲有泡泡染髮, 第二次買啦, 一見隻色咁特別就想試,
不過染出黎效果一般, 依隻色同個盒差好遠, 而且唔啱我!!!
仲有螢光筆送!!!

抽左3個名牌手袋扭蛋

詳文 大入手!!! 人買我又買! 終於買左3個!!!

還有之前買的大眼仔COLOR CON


又敗很多了哦!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()