close
夏天除左美白防曬,
亦都要好好去油淨肌,
你總不會想滿臉油光見人吧!

今日就出席一個品牌活動,
了解一下佢地最新產品



Origins 全新Zero Oil 淨肌控油系列
今次佢地嘅Slogan係
清新~平衡~油光再見
非常適合夏天好易出油嘅我


大會安排左好幾位美女導師教我地洗面同護膚心得


仲解構佢地嘅品牌理念
其實一直都好支持保護地球的想法
一諗起我地不斷地做用地球的資源
但又不好好去循環再用,
真的好怕有一天地球會被我們用盡資源哦!

還好Origins的產品都源於天然及有機元素, 採用100%天然植物,
免除一切有害的防腐劑, 化學用料,
讓我們用得放心的同時, 又可以保護地球!
而且回收膠樽的做法也十分環保,
下次我也要帶多些空樽去支持一下哦!


席中都解釋了很多我們平時對皮膚的錯誤了解,
更說明健康同油性皮膚的分別!


做了一個小測試, 分別用面油紙去測試面部同T字位,
發現我T 字位比較多油, 屬於混合性皮膚,
同枱有其他SIS, 有些更屬油性皮膚, 整格面油紙都是油哦!!!!


今次我地試用嘅除左最新推出的3款產品,
還有Origins店裡熱賣的面膜系列


大家都玩得好開心, 好專心
我地仲搞到張枱好亂, 哈哈!


Origins Modern Friction 白米煥膚霜
輕輕按摩就可以去死皮, 簡單煥膚
用後感覺很滑, 更有明亮感


Drink up 10分鐘保濕面膜
薄薄一層敷上面, 只需10分鐘, 馬上為皮膚補充水份


Drink up 過夜保濕面膜
乾燥的日子使用就最適合, 在睡覺的時候為你補水,
第二天起床, 面部仍然十分水潤哦!


Origins Clear Improvement Active Charcoal Mask 活性炭深層清潔面膜
灰色泥狀面膜, 但不會像其他品牌一樣乾,
用後皮膚也不會很緊
跟私的甲油一樣色, 很搞笑!!!


坐在beanbag上真的很舒服, 大家也玩得很開心哦!

*開心小發現*
今日活動仲發現一位大美人哦

hheeh, 偷拍了你哦, 真人比照片好看,
很高, 很有梁泳琪feel!!
你是她的親戚嗎????

馬上就要開始試用帶回家的產品哦,
大家要密切留意我的文章哦!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()