close
大家仲記唔記得我之前投訴過跑馬地CUP CAKE店貨不對辦呀?
唔記得嘅可以睇返之前的文章!

搵笨的店陳出不窮! 今次輪到食店!!!

當時我都有同激安投訴, 佢地都回覆左我一段無咩作為的答案
之後我收過間店的EMAIL

From Yogo Frozen Yogurt - Cupcake Complaint

抱歉未有為閣下提供最優質的服務,
本公司一直致力改善產品質素,
並命員工必須確保品質無誤才出售,
是次實屬個別事件,
本公司再次向閣下致歉.
本公司將會繼續加強對員工之培訓,
並努力確保每件蛋糕之品質,
務求令所有顧客都能享用最高品質之蛋糕.
感謝閣下提供之意見,
希望於不久的將來能再次為閣下服務

Yogo Team

收到封EMAIL之後, 我就SEND左D相比佢睇D蛋糕有幾差

多謝你的回覆, 為了確切地讓你們知道蛋糕是製作得如何差,

現附上相片, 請參考


無錯, 我好大隻字寫比佢, SORRY, 好似好無禮貌

兩天後, 我就收到佢的回信,


感謝閣下提供的資料,
本公司已作出詳細調查並改善製作過程中各個程序.

為表歉意,
本公司會為閣下提供一次免費的額外服務,
由即日起,
閣下可於任何一個星期六或日, 中午12時至下午5時期間,
攜同此E-MAIL的列印本, 親臨我們的跑馬地YOGO分店,
我們將會免費提供6個REGULAR SIZE CUPCAKES給閣下,
希望閣下能再次品嚐本公司的產品,
屆時將有專人為閣下提供服務,
保證不會再次發生不愉快的事件.

再次致歉並感謝閣下的意見.

再送我6個??? 我還要給機會他們嗎?
我去佢地咪知道係我投訴佢地??
會唔會加料架???
又要走去跑馬地, 會唔會又收到有大有細的CUP CAKE架??
投訴完之後, 我唔信佢會整粒巨大又藝術咁靚嘅CAKE比我呀!!!
所以我都唔知去唔去好, 都係問下男人食唔食先算啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lokxlok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()